måndag 20 juli 2009

Golfing

Efter gårdagens pingpong låg alla vita små bollar dåligt till. Vi tjånga till några fler idag på en golfbana i Tylösand. Rutiga byxar var väldigt poppis på banan men inget som kommer ges ett erkännande på min modeblogg. Sen var det roligt att den killen som var mest inrutad med byxor och keps var den som gav mig och Filip långa blicken. Min spralliga fisktröja mot hans fyrkantiga rutbralla. Hur är det på golfklubbarna – kräver de verkligen korrekt klädsel? Kul att slå, Filip fick blåsor och jag märkte att min axel inte gjorde så ont längre.

Såhär blir det när man envisas med att ta alla bilder själv på en armlängds avsånd. Halvcalle gör tillgjord min och gärna i ofokus.


Såhär blir det när klubban är för lång alternativt jorden för nära. Förlåt golfklubben. Jag kommer inte kunna betala för skadorna.
blog comments powered by Disqus