måndag 20 juli 2009

1,75 sidor pocket


Jag har inte några hörlurar och glömmer alltid att köpa, så på alla resor slutar det för ofta med att jag stirrar ut genom fönstret och tror att jag ska komma på något underbart bra. Det händer ibland ska jag säga men kan vara skönt med variation också. Därför har jag nu äntligen gått och köpt mig en så kallad kriminalroman. Att jag har Sveriges svenskaste jobb och ingen har påmint mig om att köpa en kriminalroman, skandal! Hann läsa 1,75 sidor innan göteborstanten sätter en käck armbåge i sidan och vill prata om ditten och datten. Hon var väldigt underhållande jag fick läsa hennes skrivstilsböcker från 6:e klass och höra om hennes man som var grym på att skriva tävlingsslogans. Ser ut som hon hotar med ett kok stryk på bilden men var väldigt bra på ditten och datten-snacket.
blog comments powered by Disqus