torsdag 6 augusti 2009

Hej och tack!


Känns som jag borde säga något för att runda av. Vi är på Grinda nu, sista utposten innan uppdraget är slutfört. Väldigt fint som på väldigt många andra ställen vi har varit på. Grym middag igår på värdshuset.

När folk undrar hur det har varit brukar jag säga att det är som att uppleva ett sommarlov i lågstadiet en gång till. Jag minns att jag svalde intryck i gigantiska tuggor och tiden försvann som ingenting i att spela fotboll, leka burken, gå och bada, cykla, äta glass och somna med fönstret öppet och vakna av solen i ögonen för att hinna upp till sommarlovsmorgon. Intrycken gjorde att loven kändes som väldigt långa. Så har det varit nu också. De enskilda dagarna har gått otroligt fort för att vi aldrig har stannat upp och alltid haft något att göra, se eller upptäcka. Tittar jag däremot tillbaka på de 60 dagarna så känns det som jag samlat på mig intryck och historier nog för att fylla ett liv och det kommer bli ett stort jobb att sortera ut allting i mitt huvud.

Efter två månader proffsbloggeri är jag numer mer av en glad amatör på min nya blogg!

Tack för visat intresse och glad sommar till er alla!
blog comments powered by Disqus